|   
Contact Us: +6018 243 6288
BAYTI STORE

SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS

RM 10.00
Variation:
Quantity
+
Brand
Sambal Hitam Meiyda
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 48 hrs
Delivery Fee
West Malaysia - RM 4.99
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
10 Points
Product Information

Origin: Local

Expiry Date: Between 1 to 3 months

Certifications: Halal Certified

SAMBAL HITAM PEDAS ORI PAHANG

Kami ada menjual SAMBAL SAMBAL YANG LETOPS DAN PASTINYA MENAIKKAN SELERA MAKAN ANDA!

Antara Sambal terbaru keluaran MEIYDA yang ada dijual :

1โƒฃSambal Hitam EXTRA HOT AND SPICY (RM12) ๐ŸŒถ๐ŸŒถ๐ŸŒถ๐ŸŒถ๐ŸŒถ
2โƒฃSambal Hitam ORIGINAL PEDAS (RM10) ๐ŸŒถ๐ŸŒถ
3โƒฃ SAMBAL NENAS (RM12)
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ
4๏ธโƒฃ SAMBAL TEMPOYAK (RM12)

Berat : 100gm


SAMBAL NENAS๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ tu rasa macam mana pulak kak? sedap ke? tak pernah makan ni.. teringin pulak nak cuba.. macam sedap ๐Ÿ˜‹ je tengok..sini akak explain sedikit tentang sambal ni..
๐ŸŒถ sambal nenas ni memang lain daripada yang lain.. sbb tak de lagi yang jual di pasaran.. tapi byk feedback kata sedap..
โœ… colour hitam oren sikit sbb masak lama atas dapur nak bagi tahan lama sehingga 4bulan ๐Ÿค—
๐Ÿ’ rasa pedas manis nenas dan masin balance sama rata
๐Ÿ”ฅ kandungan bahan juga daripada ikan bilis berkualiti tinggi
๐Ÿ˜Štak masam mcm sambal hitam pahang sebab takde belimbing buluh pun dlm tu..
๐Ÿก homemade yang membuatkan rasa dia istimewa sangat..tanpa bahan pengawet
๐ŸŒนOriginal daripada Kuala Lipis , Pahang.. Produk Terbaru dari DMak Midah Enterprise ๐Ÿ˜

sambal tempoyak tu rasa apa kak?
๐ŸŒถ mestila rasa tempoyak tapi tak byk sgt rasa tempoyak tu
โœ… colour hitam jgk sbb masak lama atas dapur nak bagi tahan lama sehingga 4bulan ๐Ÿค—
๐Ÿ’ rasa pedas masin manis cukup rasa
๐Ÿ”ฅ peminat durian aka tempoyak mesti la suka makan sbb feveret kot ๐Ÿคค
๐Ÿ˜Štak masam mcm sambal hitam sebab takde belimbing buluh pun dlm tu
.
#Cepatmudahsedap
#sediauntukdimakan
#rasasekaliterpikatberkalikali
#sambalhitamMeiyda
#oridariKualaLipis
#readytoeat

SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
SAMBAL HITAM PEDAS ORI KUALA LIPIS
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 1.00 kg4.99
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP