|   

Royal LingZhi Plus

Royal LingZhi Plus
Klik untuk lihat video
Royal LingZhi Plus
 
Royal LingZhi Plus
 
RM 295.00
Kuantiti
+
Model
Royal LingZhi Plus
Brand
Infinitus 無限極
Status
Sedia Ada
Penghantaran
Hantar dalam masa 3-7 hari
Kos Hantar
Hantar PERCUMA
Kuantiti
4
Ganjaran
295 Kredit
Keterangan

Royal LingZhi Plus


Brand:Infinitus
Specifications:120 Kapsul
Attributes:Makanan Kesihatan Infinitus

Sejak awal tahun, orang-orang Cina telah mengambilkira Ganoderma Lucidum atau lebih dikenali sebagai Lingzhi sebagai “rumput bertuah” atau “rumput dewa” China kuno. Ia adalah cendawan liar yang tumbuh di alam semulajadi. Statusnya sebagai herba yang jarang dan berharga telah didokumenkan dalam “Klasik Herba Shen Nong”, panduan perubatan herba yang tertua di China. Buku ini telah mencatatkan 365 jenis ubat herba dan membahagikan mereka kepada gred atasan, pertengahan, dan peringkat terendah. Herba gred atasan dicirikan oleh keberkesanan dan sifatnya yang bukan toksik, Lingzhi adalah salah satu daripadanya.

Maharaja-maharaja Cina kuno telah diketahui yang mereka amat minat dalam pencarian “ubat awet muda abadi” ini. Menurut kajian sainfitik moden, Lingzhi dipercayai dapat memproses bioaktif kempleks yang dapat meningkatkan sistem imum badan kita.

Royal Lingzhi Plus diperbuat dari Lingzhi merah berkualiti premium atasan yang tumbuh semulajadi dan mengandungi polisakarida Ganoderma sebagai bahan aktif utama dan juga bercampur dengan pelbagai jenis herba Cina seperti Codonopsis, Atractylodes, Polygonatum, Coix seed, Poria dan Dwarf lily-turf roots. Bahan-bahan ini bertindak secara sinergi untuk menguatkan badan dan melancarkan aliran ‘Qi’.

Saranan pengambilan: 1-2 kapsul setiap hari, 3 kali sehari.Lebih berkesan jika diambil setengah jam sebelum makan.

Royal LingZhi Plus
Royal LingZhi Plus
Penghantaran Maklumat
ZonBeratKos Penghantaran (RM)
West MalaysiaPertama 2.00 kg10.00
Tambahan 1.00 kg1.00
East MalaysiaPertama 2.00 kg13.00
Tambahan 1.00 kg4.00
TOP