|   
Contact Us : +6018 243 6288

This seller is currently on vacation.

PENDEKATAN TEKNIK DELPHI DALAM PENYELIDIKAN SAINS SOSIAL

RM 25.00
Quantity
+
Model
PTDDPSS1
Brand
No Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 3-7 days
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.00
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
25 Points
Highlights

(ISBN : 978-967-2908-22-7)Buku ini sesuai dijagikan sebagai rujukan dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada pelajar serta penyelidik baharu yang masih mencari pendekatan yang boleh membantu penyelidikan mereka.

Product Information

Size (length*width*height): 15cm x 23cm x 1cm

(ISBN : 978-967-2908-22-7) Buku ini mengupas mengenai kelebihan menggunakan teknik delphi dengan mencari persetujuan pakar untuk membina sebuah modul pembelajaran yang berkesan dan pembangunan sebuah model penyelidikan. Buku ini juga membantu penyelidik untuk menggunakan pendekatan delphi dalam proses menjalankan penyelidikan secara lebih sistematik bagi meneroka, menganalisis dan membetulkan fakta tentang tingkah laku manusia dan kehidupan sosial serta interaksi antara alam sekitar dan institusi sosial. Kaedah delphi mempunyai tiga sifat istimewa iaitu ketelusan, maklum balas terkawal dan analisis statistik berkumpulan. Buku ini terdiri daripada lima bab bermula dengan pengenalan, kelebihan teknik delphi dan diakhiri dengan beberapa contoh artikel yang menggunakan teknik Delphi dalam penyelidikan Sains Sosial. Dua teknik yang difokuskan dalam buku ini adalah teknik Delphi Terubah Suai dan teknik Fuzzy Delphi. Prosedur menjalankan kajian, interpretasi data, aplikasi pengiraan statistik yang bersesuaian bagi teknik ini dan analisis data juga dihuraikan secara terperinci. Buku ini sesuai dijagikan sebagai rujukan dan diharapkan dapat memberi manfaat kepada pelajar serta penyelidik baharu yang masih mencari pendekatan yang boleh membantu penyelidikan mereka.

PENDEKATAN TEKNIK DELPHI DALAM PENYELIDIKAN SAINS SOSIAL
PENDEKATAN TEKNIK DELPHI DALAM PENYELIDIKAN SAINS SOSIAL
PENDEKATAN TEKNIK DELPHI DALAM PENYELIDIKAN SAINS SOSIAL
PENDEKATAN TEKNIK DELPHI DALAM PENYELIDIKAN SAINS SOSIAL
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 3.00 kg6.00
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10

The returned goods/products will be checked with the receipt together and the goods should be in the good condition. The packaging should also be in original condition in original shipping container as received. If the goods/products has been used or damaged by the customer, there will not be any refund.UPSI Press will also not be responsible if your shipment is lost during the return transit.

Please return your purchase to the following address:
UPSI Press (Pejabat Karang Mengarang)
Bangunan Perpustakaan Tuanku Bainun, Kampus Sultan Abdul Jalil Shah,

35900 Tanjung Malim, Perak


Please contact us at [email protected] or 05-4506464 if you have any questions or doubts.

TOP