|   
Contact Us : +6018 243 6288

Nu-Prep Tongkat Ali 2x60s capsules

RM 179.90
Out of Stock
Model
GOODMEDIC PHARMACY-nu-prep2x60s
Brand
Nu Prep
Status
Out of Stock
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.50
East Malaysia - RM 12.00
Rewards
179 Points
Highlights
  • KKLIU 0559/2014
  • MAL 09051452T
  • Increases energy and stamina as well as overcome fatigue and improves blood circulation
  • Natural extracts of Tongkat Ali root of Physta brand and patented in the United States and Europe
  • Enhance mens health and vitality
  • Express Delivery
Product Information

What's in the box:

  • 2 x Nu-Prep 100 Tongkat Ali 60 Capsules

Nu Prep Lelaki Untuk Tenaga Berpanjangan

Nu-Prep LELAKI menjana tenaga untuk mengatasi rintangan harian dan mencapai kesejahteraan hidup. Meningkatkan tenaga dan stamina di samping mengatasi kelesuan dan melancarkan peredaran darah. Ia terbukti secara klinikal untuk menjana tenaga berkekalan. Larut air untuk penyerapan yang lebih optimum. Diproses bagi mengekalkan komponen bioaktif. Dipiawaikan untuk kandungan dos yang konsisten. Diperbuat di kilang yang berdaftar dengan US FDA Mengandungi ekstrak asli akar Tongkat Ali Physta dan dipatenkan di US & Eropah, dan Jepun.

KANDUNGAN: Setiap 350mg kapsul Nu-Prep LELAKI berunsurkan sayur-sayuran mengandungi 100mg ekstrak premium Physta Tongkat Ali yang dipiawaikan dan larut air.

PENGGUNAAN: Pengguna disyorkan mengambil 2 kapsul (secara serentak) selepas makan. Pengambilan secara konsisten setiap hari memastikan pengguna dapat kebaikkan yang optimum. Mengikut kajian klinikal yang dijalankan, kuantiti efektif bagi seorang lelaki dewasa adalah 200mg ekstrak Tongkat Ali, di ambil secara konsisten setiap hari selama sebulan. Bagaimanapun, dos yang dicadangkan mungkin berlainan antara seorang individu dengan individu yang lain disebabkan oleh pengaruh faktor-faktor seperti umur, berat badan, saiz, sifat fizikal dan gaya hidup.
Nu-Prep LELAKI sesuai diambil oleh lelaki dewasa untuk meningkatkan tenaga dan kecergasan serta mengatasi masalah kelesuan.

PENTING: Nu-Prep LELAKI adalah produk yang mengandungi bahan-bahan semula jadi, maka efek/kesan mungkin mengambil tempoh masa tertentu sebelum dapat dirasai oleh pengguna baru. Manfaat optimum akan dirasai bermula seawal seminggu, sekiranya Nu-Prep LELAKI diambil secara berterusan secara konsisten tanpa henti. Nu-Prep LELAKI adalah penyediaan tradisional. Sila rujuk kepada doktor atau ahli farmasi sekiranya mengalami sebarang kesan sampingan.

PENYIMPANAN: Simpan dibawah suhu 30C. Lindungi dari cahaya dan kelembapan. Jauhkan daripada kanak-kanak.

KKLIU 0559/2014
Nu-Prep Tongkat Ali 2x60s capsules
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 1.00 kg6.50
Extra 1.00 kg1.50
East MalaysiaFirst 1.00 kg12.00
Extra 1.00 kg5.00
TOP