|   
Contact Us : +6018 243 6288
New Moon Official

Mall
NEW MOON MEXICO ABALONE 454G

RM 558.00 RM 588.00 5%
Quantity
+
Brand
No Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 3-14 days
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.00
East Malaysia - RM 19.40
Rewards
558 Points
Product Information
No. 1 Best Selling Abalone Brand in Singapore. Wild Mexican Abalone is the most exclusive abalone range in the world. They are grown in pristine, clear waters with the right salinity and temperature. The prevailing surf over the waters forces abalones to exert their muscles when they move during feeding. This makes the abalone meat more supple and delicious.

Being a marine food source, abalones harness concentrated nutritional elements from the seas. They contain protein which provides essential amino acids to aid in the building and maintenance of bodily tissues. New Moon Abalones are low in fat and trans-fat free, which makes abalone a naturally nutritious food product.

新加坡第一畅销鲍鱼品牌。野生墨西哥鲍鱼是世界上最独特的鲍鱼。它们生长在原始、清澈的水域中。海浪迫使鲍鱼在移动进食的过程中锻炼肌肉。这使得鲍鱼肉吃起来会更加的柔软可口。

作为海洋的食物来源,鲍鱼富含丰富的海洋浓缩营养元素。它们含有蛋白质及提供必须的氨基酸,帮助建立和维护身体组织。人月鲍鱼低脂肪和无反式脂肪,使得优质鲍鱼成为天然营养食品。

Jenama abalone yang utama di Singapura. Abalone Mexico Liar (Wild Mexico Abalone) merupakan abalone yang paling eksklusif antara pelbagai jenis di seluruh dunia. Mereka berhidup di dalam air yang jernih dengan suhu dan kemasinan yang sesuai. Gelombang-gelombang di antara air membantu abalone membinakan daging yang bertekstur kenyal.

Mexico abalone memperolehi unsur nutrisi yang pekat daripada air laut. Ia juga mengandungi protin yang membekalkan asid amino untuk membina dan mengekal tisu badan. New Moon Abalones* mengandungi lemak yang rendah dan tanpa lemak trans, menjadikannya produk makanan yang berkhasiat semula jadi.
NEW MOON MEXICO ABALONE 454G
NEW MOON MEXICO ABALONE 454G
NEW MOON MEXICO ABALONE 454G
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 3.00 kg6.00
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP