|   
Contact Us : +6018 243 6288

Mini Collapsible Camping Lantern

RM 25.00
Quantity
+
Brand
No Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 48 hrs
Delivery Fee
Kindly contact us for further information
Rewards
25 Points
Product Information

This Mini Collapsible Camping Lanterm is suitable for outdoor activities like camping and fishing. Not as bright as the lights in your home, but enough to illuminate while loafing or eating in the camping area. Also for use when inside the tent. For those who cannot stand the darkness when sleeping in the tent in the jungle , this lantern can also function as a night lamp because it has DIM MODE. It can also be used as an emergency light as it has flashing or STROBE MODE.
The most important is its small size and does not take much space in your bag. Just measuring 8.5 cm in diameter and 4.5 cm highwhen folds, it extends to 12.5 cm after opening by twisting it around. It uses 3 x AA Batteries (not included).

Produk ini sesuai untuk kegunaan aktiviti luar seperti berkhemah dan memancing. Ia tidaklah seterang lampu di rumah kediaman anda, tetapi memadailah untuk menerangi ketika lepak-lepak bersembang atau makan di kawasan perkhemahan. Juga untuk kegunaan ketika di dalam khemah. Bagi yang tidak tahan dengan keadaan gelap ketika tidur di dalam khemah di hutan lampu ini boleh juga berfungsi sebagai lampu tidur kerana menpunyai MOD MALAP. Ia juga boleh digunanakan sebagai lampu kecemasan kerana menpunyai mod BERKELIP-KELI atau STROB.
Yang paling penting ialah saiznya yang kecil dan tidak mengambil ruang yang banyak dalam beg anda. Cuma berukuran diameter 8.5 cm dan tinggi 4.5 cm dalam keadaan berlipat dan menjadi setinggi 12.5 cm selepas dibuka iaitu dengan cara memusingkannya dan menggunakan 3 x AA Bateri.

Mini Collapsible Camping Lantern
Mini Collapsible Camping Lantern
Mini Collapsible Camping Lantern
Mini Collapsible Camping Lantern
Mini Collapsible Camping Lantern
Mini Collapsible Camping Lantern
TOP