|   
Contact Us : +6018 243 6288

Mall
Mewah Serbuk Kimchi 50g

RM 5.00
Out of Stock
Brand
Mewah
Status
Out of Stock
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.00
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
5 Points
Product Information

Origin: Local

Expiry Date: Between 9 to 15 months

Mewah Serbuk Kimchi 50g

Kimchi adalah hidangan tradisional Korea yang dibuat dengan sayur-sayuran, bawang
putih, halia, lada cili, garam, dan ikan. Campuran itu dijepit dan ditapai yang pada mulanya merupakan cara untuk memelihara sayur-sayuran untuk musim sejuk. Rasa Kimchi adalah rumit dan berbeza-beza bergantung kepada resipi. Nota perisa utama yang anda dapati dalam kimchi termasuk masam, pedas, dan umami . Rasanya juga berbeza-beza bergantung pada sayuran, panjang penapaian dan jumlah garam atau gula yang digunakan.

Dalam budaya Korea, kimchi disajikan dengan hampir setiap hidangan. Bukan sahaja kimchi dimakan dengan sendirinya sebagai hidangan sampingan atau pembuka selera tetapi ia juga digunakan sebagai ramuan dalam pelbagai hidangan. Kimchi Jjigae , rebus tradisional yang dibuat dengan kimchi, mungkin salah satu kegunaannya yang paling popular. Kimchi juga digunakan untuk rasa nasi goreng, goreng, mi, sandwic dan juga pizza.

MEWAH® is a heritage FMCG company established since 1984 to promote healthy eating and lifestyle through our premium quality Grains of Goodness in Malaysia. We supply our products to Wholesalers, Distributors, Retailers, Hotel & Restaurants.
Mewah Serbuk Kimchi 50g
Mewah Serbuk Kimchi 50g
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 3.00 kg6.00
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP