|   
Contact Us : +6018 243 6288

Mall
Mewah garam hitam himalaya organik 350g (borong) / Mewah Garam Hitam Himalaya Organik 350g (Wholesale) / 有机黑喜马拉雅盐 350g

RM 1.90
Quantity
+
Brand
No Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 2-4 days
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.00
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
1 Points
Product Information
Garam Hitam Himalaya Organik Mewah adalah garam tulen diimport dari Pakistan. Ianya terdapat jauh di dalam penggunungan Himalaya. Kandungan mineral garam kristal Himalaya adalah sangat tinggi dan mempunyai pelbagai faedah seperti anti penuaan, membantu tingkatkan metabolisme, meningkatkan pencernaan, menyahtoksin badan, mencantikan kulit, meningkatkan kualiti tidur, menyeimbangkan PH badan, tulang yang sihat, membantu menurunkan tekanan darah dan memperbaiki penyakit pernafasan. Selain itu, Selain itu, ianya juga digunakan dalam kegunaan harian seperti dalam masakan, memanggang, membersih, perisakan makanan seperti kerepek dan sebagainya. Garam Hitam Himalaya Organik Mewah juga boleh mencantikkan hidangan selepas selesai memasak dengan taburkannya di atas masakan anda.

- Disahkan Organik oleh ECO CERT
- Disahkan Halal oleh Jakim Malaysia
- Superbrands Malaysia 2018 and 2019
- The World's Best Brand 2020
- TOP Excellence Brand 2019, 2020 and 2021
- Tanpa Bahan Tambahan, Tanpa Pengawet dan Tanpa Pewarna Buatan

MEWAH® adalah sebuah syarikat warisan FMCG yang ditubuhkan sejak tahun 1984 untuk mempromosikan pemakanan dan gaya hidup sihat melalui “Grain of Goodness” yang berkualiti tinggi di Malaysia. MEWAH membekalkan produk kepada Pemborong, Pengedar, Peruncit, Hotel & Restoran.

Nama MEWAH merupakan simbolik kepada keluarga ideal, meraikan gaya hidup sihat dan produk untuk santapan diraja!

MEWAH membawa erti kekayaan. MEWAH melambangkan jenama dan nilai terasnya: kesihatan yang baik merupakan kemewahan yang disasarkan untuk diri sendiri dan mereka yang tersayang. Tanpa kesihatan yang baik, semuanya tidak dapat dicapai. Oleh itu, MEWAH ingin meningkatkan rasa cinta dan penghargaan terhadap makanan yang sihat kepada semua. Kanak-kanak perlu membesar dengan pelajaran, pengalaman dan pemakanan berkhasiat.

Pulangan dan Bayaran Balik: Terma dan Syarat

Bagi pihak Mewah, kami mengucapkan terima kasih atas sokongan dan pembelian produk kami. Namun, jika anda tidak berpuas hati, kami boleh mengembalikan wang anda dalam had masa polisi pemulangan sekiranya anda memulangkan balik produk kami. Setelah menerima produk tersebut, kami akan meneruskan dengan pemulangan bayaran anda. Terima kasih kerana memahami.
Mewah garam hitam himalaya organik 350g (borong) / Mewah Garam Hitam Himalaya Organik 350g (Wholesale) / 有机黑喜马拉雅盐 350g
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 3.00 kg6.00
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP