|   

Ayam Brand Sardine In Tomato Sauce / Ikan Sardin Dalam Sos Tomato/ 125G

RM 4.90
Quantity
+
Brand
Ayam Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 2-4 days
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.00
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
4 Points
Product Information

Ayam Brand Sardines in Tomato Sauce

Large pieces of selected sardine fish*

Rich tomato sauce**

Natural Source of Omega 3 and calcium

Size : 125g

Ayam Brand Sardines are from cold seas. Living in the extreme cold condition makes them fattier, juicier and richer in Omega 3. The sardine oil may appear on the surface of the sauce in the form of white particles, depending of the storage temperature. It dissolves once heated. It is natural and it is a sign of high quality sardine fish.Ikan Sardin Dalam Sos Tomato Sebilangan besar ikan sardin terpilih

*Sos tomato kaya

*Sumber semula jadi Omega-3 dan kalsium

* Ayam Brand Sardin berasal dari laut sejuk. Hidup dalam keadaan sejuk yang melampau menjadikan mereka lebih gemuk, lebih enak dan kaya dengan Omega 3. Minyak sardin mungkin muncul di permukaan sos dalam bentuk zarah putih, bergantung pada suhu penyimpanan. Ia larut setelah dipanaskan. Ia semula jadi dan itu adalah tanda ikan sardin berkualiti tinggi.

** Sos tomato yang kaya mengandungi lycopene, antioksidan terkuat yang membantu sel terhadap penuaan dan membantu mengawal tekanan darah.

*** 100g sardin menyediakan lebih daripada 2000mg Omega-3, keperluan mingguan anda. Ia lebih banyak Omega-3 daripada kebanyakan pil tambahan*. Kalsium dan nutrien penting. Sardin mengandungi dua kali lebih banyak kalsium daripada susu dan juga mengandungi zat besi, magnesium, zink, fosforus, tembaga, mangan, likopen dan vitamin B. kepada tubuh anda.* Perbandingan dengan 18 jenama pil suplemen Omega-3 yang terdapat di Malaysia.

Ayam Brand Sardine In Tomato Sauce / Ikan Sardin Dalam Sos Tomato/ 125G
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 3.00 kg6.00
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP