|   
HIKOKI STORE

Signature Jalanan karya Teme Abdullah

RM 31.00 RM 33.00 6%
Quantity
+
Model
33679432888
Brand
No Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 3-7 days
Delivery Fee
West Malaysia - RM 6.00
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
31 Points
Product Information

" Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula - mula tadi...


Rasa macam seakan - akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.


Orang lain boleh score exam. Aku pula tak boleh score. Dahla lambat membaca. Huruf - huruf pun aku tertukar -tukar. Gagap pula tu...


Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi macam orang lain."

Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Signature Jalanan karya Teme Abdullah
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 3.00 kg6.00
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP