Youbeli Online Shopping Malaysia
Cart: 0 items 
Loading...
Language
Contact Us: 018-243 6288
MPH Bookstores

Mall
Kerna Syurga Bukan Percuma Novel Diadaptasi ke Drama: (ISBN: 9789671404812)

Kerna Syurga Bukan Percuma Novel Diadaptasi ke Drama: (ISBN: 9789671404812)
Click to enlarge
 
 
Product Code:
1369066366
Model:
9789671404812
Brand:
No Brand
Sold by:
Status:
Available Now
Delivery:
Usually ships within 48 hrs
Delivery Fee:
West Malaysia - RM 7.00
East Malaysia - RM 12.00
FREE shipping with a minimum purchase
West Malaysia - RM80.00
East Malaysia - RM80.00
Rewards:
25 Points
Notify me when ...
price drops.
Product Information

Size (length*width*height): 13cm x 2cm x 20cm

Publishing Date: 2016

Publisher: Tarbiah Sentap

Format : Kulit Nipis
Pages: 340
Publisher:  Tarbiah Sentap Press
Publish Date: 01-JUL-2016
“Takkan nak ngorat awek tengah-tengah jalan kot bro? ni set-set tudung labuh pun kau minat?” tanya Khai.
“Bukan Khai.. Ni haaa dua perempuan pakai khemah atas kepala ni rasa dah besar sangat nak tegur aku. Hahahaha.” Gelak Is kuat, diikuti Hanif.
“Eh kau cakap baik sikit eh? Siapa yang kau cakap pakai khemah atas kepala?” marah Solehah. Darahnya naik setelah diperli sedemikian rupa.
“Takkan sebab tu je kau nak buang masa bergaduh dengan dua budak tak matang ni Is? Hanif? Come on la.” Kata Khai sambal menepuk bahu kedua-dua kawannya itu.

Khairul Rafeeq. Ya, mungkin melihat pada barannya dia seakan bukan manusia. Tapi satu; baginya perempuan bukan untuk dikasari. Orang selalu mengambil alih kerja Tuhan. Lantas, Khai dihukum Neraka oleh manusia yang memandangnya dengan penuh hina.

Hidayah, kerja Tuhan. Kita hamba, wajib percaya. Mudahnya menghukum, padahal kita perut tak pernah kosong. Selalu memaki, lupa bahawa aib sendiri bergunung tinggi.

Manusia tak jahat, it is the dose that makes the poison. Pain – changes people.

“Kerana Syurga bukan percuma. Sebab tu kena usaha.” – Khai.
Kerna Syurga Bukan Percuma Novel Diadaptasi ke Drama: (ISBN: 9789671404812)
Kerna Syurga Bukan Percuma Novel Diadaptasi ke Drama: (ISBN: 9789671404812)
Kerna Syurga Bukan Percuma Novel Diadaptasi ke Drama: (ISBN: 9789671404812)
How To Buy
Shipping Information
ZoneOrder Total (RM)Delivery Fee (RM)
West MalaysiaAbove 80.00FREE
East MalaysiaAbove 80.00FREE

ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 2.00 kg7.00
Additional 1.00 kg1.50
East MalaysiaFirst 2.00 kg12.00
Additional 1.00 kg5.10

 

TOP