|   
Contact Us : +6018 243 6288

Joielle Baby Top to toe Cleanser 250ml

RM 30.00
Out of Stock
Brand
No Brand
Status
Out of Stock
Delivery Fee
FREE Shipping
Rewards
30 Points
Product Information
Benefits :
  1. Baths designed for the full use of your child’s body
  2. Suitable for daily use
  3. Free from harmful chemicals (clinically tested)
  4. Enriched with Alor Vera and Vitamin E
  5. Make your baby feel fresh all day long
Solution For :
  1. Eczema Itching
  2. Creadle Cap
How To Use :
  • Wet child’s hair and body with warm water, apply infant wash with your hand or washcloth, delicately foam and flush. Pursue with a delicate back rub using Joielle Baby Top To Toe.
Ingredients:
  • Aqua, Coco Glucoside (Viscosity modifier/Skin conditioning agent/Mild surfactant), Sodium Lauroamphoacetate (Mild surfactant), Cocamidopropyl Betaine (Mild surfactant), Glycerin (Humectant), PEG-150 Distearate (Emulsifying Agent/Thickening Agent), Polysorbate 20 (Stabilizer), Citric Acid (pH adjuster), Fragrance, Tocopheryl Acetate (Vitamin E/Anti-Oxidant), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Skin soothing/Hydration), Benzophenone-4 (Anti-oxidant), Methylchloroisothiazolinone (Preservative), Methylisothiazolinone (Preservative), Tetrasodium EDTA (Chelating Agent), CI 42090 (Colorants)
Kebaikan :
  1. Mandian yang direka untuk kegunaan seluruh tubuh anak anda
  2. Sesuai untuk kegunaan harian
  3. Bebas dari bahan kimia berbahaya (diuji secara klinikal)
  4. Diperkaya dengan khasiat Alor Vera dan Vitamin E
  5. Membuatkan bayi anda berasa segar sentiasa sepanjang hari
Penyelesaian Untuk :
  1. Eczema Gatal-gatal dan berair atau kering mengelupas(Ekzema ialah kondisi kulit yang kering dan gatal yang di sesuatu masa mengakibatkan lebih kurang 15 dan 20 peratus kanak-kanak. Ekzema selalu ternampak buat pertama kali sebelum anak berusia dua tahun.kebanyakan kanak-kanak yang menghidap ekzema akan beransur pulih menjelang umur belasan tahun. Ekzema tidak dapat dipulihkan, tetapi boleh dikawal dengan rawatan yang sesuai.Ekzema juga dikenali sebagai ekzema atopik atau dermatitis. Atopi bermakna kecenderungan mendapat penyakit seperti ekzema, asma dan demam alergi. Kesannya sama: kulit kering, gatal, merah dan rekah, yang kadangkala meleleh cecair dan berdarah. Ruang yang lazimnya terkena ialah tangan, muka, leher, siku dan belakang lutut.Ekzema bermakna penghalang kulit tidak berfungsi sebaik yang patut. Ini boleh membuatkan kulit bayi anda lebih senang diserang infeksi dan alergi yang boleh membuat keadaan lebih teruk)
  2. Kerak Kepala (“Infantile seborrheic dermatitis”, yang juga dikenali sebagai ‘cradle cap’, menyebabkan tompokan sisik di kulit kepala. Walaupun tidak serius, ia boleh mengakibatkan kerak yang keras dan sisik putih atau kuning.)
Cara Pengunaan :
  • Basahkan rambut dan badan kanak-kanak dengan air suam, gunakan basuh bayi dengan tangan atau kain lap, lembut busa dan siram. Berjumpa dengan sapuan belakang halus menggunakan Joielle Baby Top To Toe.
Bahan -Bahan :
Joielle Baby Top to toe Cleanser 250ml
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 99999.00 kgFREE Shipping
TOP