Youbeli Online Shopping Malaysia
Cart: 0 items 
Loading...
Language
Contact Us: 018-243 6288
MPH Bookstores

Mall
Demi Rindumu By Diya Jamal ISBN : 9789670907413

Demi Rindumu By Diya Jamal ISBN : 9789670907413
Click to enlarge
 
 
Product Code:
5302759898
Model:
9789670907413
Brand:
No Brand
Sold by:
Status:
Available Now
Delivery:
Usually ships within 48 hrs
Delivery Fee:
West Malaysia - RM 7.00
East Malaysia - RM 12.00
FREE shipping with a minimum purchase
West Malaysia - RM80.00
East Malaysia - RM80.00
Rewards:
24 Points
Notify me when ...
price drops.
Product Information

Publishing Date: 2016

Publisher: Lovenovel

Genre: Novel

Bertemu tidak sampai beberapa hari, Haznik sudah berani membuat pengakuan cinta. Katanya, mahu memikat Nurhana. Siapa yang akan percaya?

“Ada apa-apa ke kat muka saya ni?” - Nurhana
“Takde apa-apa.” - Haznik
“Habis tu, kenapa tenung muka saya?” - Nurhana
“Kat dalam mata awak, ada saya.” – Haznik
“Tolonglah jangan buat macam tu, Nik. Saya rasa tak selesa kalau awak asyik tenung saya. Nak makan pun susah.” – Nurhan
“Apa boleh buat? Mata saya tak boleh berhenti tengok orang yang cantik.”

Jiwa Nurhana hampir terpikat namun dia enggan cari nahas dengan terjerat dalam permainan lelaki buaya darat. Mulut sentiasa manis bergula. Apatah lagi, hatinya pernah terluka. Luka itu tidak mungkin akan sembuh sampai bila-bila. Dia serik! Lebih baik dia cabut lari.

Dia kembali bukan untuk mencari cinta. Semuanya gara-gara lelaki bernama Nasrul. Kerana lelaki ini, dia terbang pulang selepas dua tahun menyepi di luar negara. Ada urusan yang perlu dia selesaikan. Ada hutang yang perlu dituntut.

“Dah takde perempuan lain ke kat dunia ni, bang? Kenapa mesti dia yang jadi bakal isteri abang?” - Nurhana

Tetapi hati Nasrul begitu keras sehingga Nurhana menemui jalan buntu. Dia tiada pilihan selain meminta pertolongan Haznik.

“Na jangan mengarut!” - Nasrul

Mahukah Haznik, jejaka yang penuh dengan misteri itu memenuhi permintaan karut Nurhana? Apakah permintaan karut itu?

Siapa pula Suraya dalam hidup Haznik?
Tragedi demi tragedi. Siapakah dalangnya? Mampukah dua hati bersatu, menjejaki cinta yang berlari menjauh?Sejauh mana berlari, mampukah hati menipu diri?
Demi Rindumu By Diya Jamal ISBN : 9789670907413
Demi Rindumu By Diya Jamal ISBN : 9789670907413
Demi Rindumu By Diya Jamal ISBN : 9789670907413
How To Buy
Shipping Information
ZoneOrder Total (RM)Delivery Fee (RM)
West MalaysiaAbove 80.00FREE
East MalaysiaAbove 80.00FREE

ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 2.00 kg7.00
Additional 1.00 kg1.50
East MalaysiaFirst 2.00 kg12.00
Additional 1.00 kg5.10

 

TOP