|   
Contact Us: +6018 243 6288
HIKOKI STORE

Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim

RM 24.90
Quantity
+
Model
9789670042114
Brand
No Brand
Status
Available Now
Delivery
Usually ships within 3-7 days
Delivery Fee
West Malaysia - RM 4.99
East Malaysia - RM 14.30
Rewards
24 Points
Product Information
Tajuk:Asrama
ISBN:9789670042114
Penerbit: FIXI
Penulis:Muhammad Fatrim
Tahun Terbitan:2022
Muka Surat: 287
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.245
Dimensi (cm): 18.5 x 12 x 2
SINOPSIS

Dahlia, hati-hati dengan ASRAMA ni. Maria tiba-tiba merendahkan suaranya sambil menatap roman Dahlia.

Kalau takat kau nak ingatkan aku pasal geng Queen yang macam syaitan tu, tak payah la. Dahlia kurang senang dengan amaran Maria itu.

Tak, maksud aku...

Belum sempat Maria menghabiskan ayatnya, Dahlia meningkah. Kau tengok aje nanti. Lambat ke, cepat ke, akan ada orang yang membalas perbuatan dorang semua tu nanti! Dahlia bersuara dengan geram.

Orang kita boleh lawan, tapi kalau yang lain payah sikit. Maria membidas sambil mengambil daun-daun kecil di hadapannya.

Percakapan Maria membuatkan bulu roma Dahlia mengejut berdiri. Kau ni, kalau tak cakap benda-benda pelik boleh? kata Dahlia.

Bagus la kalau kau faham maksud aku. Maria senyum memandang Dahlia.


Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim
Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim
Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim
Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim
Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim
Buku FIXI : Asrama karya Muhammad Fatrim
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 1.00 kg4.99
Extra 1.00 kg2.00
East MalaysiaFirst 0.50 kg14.30
Extra 0.50 kg5.10
TOP