Youbeli Online Shopping Malaysia
购物车: 0 商品 
Languages
联系我们: 1800 88 2354

#Ceritaseram 3: Syaitan

#Ceritaseram 3: Syaitan
商品编号:
2844
店舖:
状态:
售卖中
​发货:
预计48 小时内​
运费:
WM - RM 8.00
Sabah - RM 11.00
Sarawak - RM 10.00
积分:
18 分
20%
RM 23.00
RM 18.40

在以下的情况下通知我
价格下降。
商品介绍

Author/Editor: Jarr Nadjmuddean
New Pb 175 pp.
Subject: Fiction
Condition: Good
Published: 2016

"Assalamualaikum bang, saya bapa kepada pesakit katil hujung tu. Boleh kita borak kejap kat luar?" tegur seorang bapa pesakit dari wad yang sama. "Semalam Farish nampak hantu ke bang?" pemuda tadi memulakan bicara. "Dia cakap ada pocong datang tengok dia. Biasalah bebudak, dah sakit gitu macam-macamlah meracau." Bob cuba berdalih tak mahu sensasikan cerita semalam.

"Bang, apa yang Farish nampak tu betul bang. Saya sendiri nampak pocong tu. Cuma yang Farish nampak tu satu, tapi saya nampak dua bang!" pemuda tadi separa tinggi nadanya. "Apa yang kau nampak? Kat mana?" Bob mula bertanya. "Macam ni bang. Masa abang bangun nak kencing, saya terjaga kejap. Saya pandang Farish, saya nampak ada satu susuk tubuh baring sebelah Farish, saya ingat abang. Lepas tu saya teringat saya nampak abang masuk tandas. Saya buku mata sikit, saya nampak yang baring tu berbungkus bang. Saya terperanjat saya baring tegak pandang ke atas, masa inilah saya menggigil hampir nak menjerit bang."

"Uish kenapa? Apa yang kau nampak?" Bob teruskan soalan.

"Bang, ada dua ekor pocong berbungkus atas siling baring merenung saya bang. Tuhan je tahu saya nak menjerit macam mana. Suara rasa berbuku dekat kerongkong. Saya baca apa saja yang terlintas. Dekat 5 minit baru dua ekor tu hilang bang. Sumpah, Farish bercakap benar bang. Ada hantu dalam wad ni."

如何购买

送货资讯
区域重量运费 (RM)
West Malaysia首 0.50 kg8.00
West Malaysia额外 0.25 kg2.00
Sarawak首 0.50 kg10.00
Sarawak额外 0.25 kg2.00
Sabah首 0.50 kg11.00
Sabah额外 0.25 kg2.00

 


联系客服
TOP