Youbeli Online Shopping Malaysia
Cart: 0 items 
Loading...
Language
Contact Us: 1800 88 2354

#Cerita Seram

#Cerita Seram
RM 18.00
Out of Stock
Product Code:
1279
Model:
9789671105788 – #Cerita Seram
Brand:
Dubook
Sold by:
Status:
Out of Stock
Delivery Fee:
West Malaysia - RM 8.00
Sabah - RM 11.00
Sarawak - RM 10.00
Rewards:
18 Points
Voucher Zone
Notify me when ...
price drops.
product is available.
Product Information
Authors: Jarr Nadjmuddean
Subjects: Fiction, Horror, Malaysia
Condition: Good
Publisher: DuBook Press
Published: 2012
Paperback, 124 pages
Buku power #CeritaSeram ni korang kena beli. Takde alasan.  – @mujahidmokhtar

Tengah baca buku kau. Semalam duduk hotel Batam sengsorang. Stop baca. Takutttt! – @tokrimau

Buku ni aku baru baca sikit tp dia punya seram sampai rasa ada setan kat sebelah. – @AbgAdnan

Seram jugak nak tido bila baca #CeritaSeram malam2. – Hidayah Ariff (Facebook)

Aku baca Bismillah terbakar buku tu Jarr. – @syahirwahid

“Aku harap buku ini akan “keramat hidup” seperti buku-buku Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah.  Ingat, mulakan dengan Bismillah. Kalau memandu malam-malam dan ada orang tahan, jangan berhenti sebab itu mungkin perompak, bukannya hantu. Manusia sekarang lebih hantu daripada hantu itu sendiri sebenarnya.” – Tok Awang Mut

 
#Cerita Seram
How To Buy
Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 0.50 kg8.00
Additional 0.25 kg2.00
SarawakFirst 0.50 kg10.00
Additional 0.25 kg2.00
SabahFirst 0.50 kg11.00
Additional 0.25 kg2.00

 

Courier Services

TOP