Youbeli Online Shopping Malaysia
Cart: 0 items 
Language
Contact Us: 1800 88 2354
Previous Product

#Ceritaseram 3: Syaitan

Next Product
#Ceritaseram 3: Syaitan
Product Code:
2844
Store:
Status:
Available Now
Delivery:
Usually ships within 48 hrs
Delivery Fee:
WM - RM 8.00
Rewards:
18 Points
RM 23.00
RM 18.40
20%

Quantity:
Nofity me when ...
price drops.
Product Information
Author/Editor: Jarr Nadjmuddean
New Pb 175 pp.
Subject: Fiction
Condition: Good
Published: 2016

"Assalamualaikum bang, saya bapa kepada pesakit katil hujung tu. Boleh kita borak kejap kat luar?" tegur seorang bapa pesakit dari wad yang sama. "Semalam Farish nampak hantu ke bang?" pemuda tadi memulakan bicara. "Dia cakap ada pocong datang tengok dia. Biasalah bebudak, dah sakit gitu macam-macamlah meracau." Bob cuba berdalih tak mahu sensasikan cerita semalam.

"Bang, apa yang Farish nampak tu betul bang. Saya sendiri nampak pocong tu. Cuma yang Farish nampak tu satu, tapi saya nampak dua bang!" pemuda tadi separa tinggi nadanya. "Apa yang kau nampak? Kat mana?" Bob mula bertanya. "Macam ni bang. Masa abang bangun nak kencing, saya terjaga kejap. Saya pandang Farish, saya nampak ada satu susuk tubuh baring sebelah Farish, saya ingat abang. Lepas tu saya teringat saya nampak abang masuk tandas. Saya buku mata sikit, saya nampak yang baring tu berbungkus bang. Saya terperanjat saya baring tegak pandang ke atas, masa inilah saya menggigil hampir nak menjerit bang."

"Uish kenapa? Apa yang kau nampak?" Bob teruskan soalan.

"Bang, ada dua ekor pocong berbungkus atas siling baring merenung saya bang. Tuhan je tahu saya nak menjerit macam mana. Suara rasa berbuku dekat kerongkong. Saya baca apa saja yang terlintas. Dekat 5 minit baru dua ekor tu hilang bang. Sumpah, Farish bercakap benar bang. Ada hantu dalam wad ni."

Payment Option

Credit Cards (Mastercard & Visa)
We currently accept Mastercard and Visa credit cards. Your credit card information is secured and safeguarded when shopping at Youbeli.com. All information are encrypted and sent through secured and protected channels. As we are employing Mobile88 (iPay88) as our payment gateway, Mobile88 will be stated in your credit card statement.



Financial Process Exchange (FPX)
We also accepts FPX payment method as it is an ideal payment solution for customers who does not have a credit card. All that is needed to make an online payment is an online banking account. Payment is directly linked and connected to the customer's specified online banking account, transactions are usually instant and fast. Supported banks includes:



Cash Bank-in / Online Fund Transfer / Cheque
You may bank-in cash or cheque into the selected bank account below:

Bank : PUBLIC BANK
Account Name : YOUBUY ONLINE SDN BHD
Account No. : 3194858935

Bank : MAYBANK
Account Name : YOUBUY ONLINE SDN BHD
Account No. : 514048612629

Once you have successfully bank-in the amount, email the bank in slip to support@youbeli.com with the stated Order No.

Paypal
PayPal lets you send payments quickly and securely online using a credit card or bank account.
Not valid for cash only items.

Shipping Information
ZoneWeightDelivery Fee (RM)
West MalaysiaFirst 0.50 kg8.00
West MalaysiaAdditional 0.25 kg2.00

 

Tell A Friend
captcha image
Chat with Youbeli
TOP