Youbeli Online Shopping Malaysia
购物车: 0 商品 
Languages
联系我们: 1800 88 2354
Previous Product

#Ceritaseram 3: Syaitan

Next Product
#Ceritaseram 3: Syaitan
商品编号:
2844
店舖:
状态:
售卖中
​发货:
预计48 小时内​
运费:
WM - RM 8.00
积分:
18 分
RM 23.00
RM 18.40
20%

数量:
在以下的情况下通知我
价格下降。
商品介绍
Author/Editor: Jarr Nadjmuddean
New Pb 175 pp.
Subject: Fiction
Condition: Good
Published: 2016

"Assalamualaikum bang, saya bapa kepada pesakit katil hujung tu. Boleh kita borak kejap kat luar?" tegur seorang bapa pesakit dari wad yang sama. "Semalam Farish nampak hantu ke bang?" pemuda tadi memulakan bicara. "Dia cakap ada pocong datang tengok dia. Biasalah bebudak, dah sakit gitu macam-macamlah meracau." Bob cuba berdalih tak mahu sensasikan cerita semalam.

"Bang, apa yang Farish nampak tu betul bang. Saya sendiri nampak pocong tu. Cuma yang Farish nampak tu satu, tapi saya nampak dua bang!" pemuda tadi separa tinggi nadanya. "Apa yang kau nampak? Kat mana?" Bob mula bertanya. "Macam ni bang. Masa abang bangun nak kencing, saya terjaga kejap. Saya pandang Farish, saya nampak ada satu susuk tubuh baring sebelah Farish, saya ingat abang. Lepas tu saya teringat saya nampak abang masuk tandas. Saya buku mata sikit, saya nampak yang baring tu berbungkus bang. Saya terperanjat saya baring tegak pandang ke atas, masa inilah saya menggigil hampir nak menjerit bang."

"Uish kenapa? Apa yang kau nampak?" Bob teruskan soalan.

"Bang, ada dua ekor pocong berbungkus atas siling baring merenung saya bang. Tuhan je tahu saya nak menjerit macam mana. Suara rasa berbuku dekat kerongkong. Saya baca apa saja yang terlintas. Dekat 5 minit baru dua ekor tu hilang bang. Sumpah, Farish bercakap benar bang. Ada hantu dalam wad ni."

付款选项

信用卡 (Mastercard & Visa)
我们接受Mast ercard以及Visa信用卡的支付方式,Yoube li.com确保你支付的过程是安全且顺利的。所有与支付相关的资讯都经过系统加密处理以及安全的方式传送。我们使用iPay88(Mobil e88)为支付平台,Mobil e88字眼将会标示在你的银行帐单上。



Financial Process Exchange (FPX)
对於无法使用信用卡支持的顾客,我们也提供了FPX银行转帐的支付方式,您只需拥用银行网上登录帐号,就能即时将订单的款额转帐到我们的户口。

我们接受转帐的银行何下:



现金汇款 / 网上银行转帐 / 支票
如何您想以现金汇款或支票付款,可以汇入以下帐号:

Bank : 大众银行
Account Name : YOUBUY ONLINE SDN BHD
Account No. : 3194858935

Bank : 马来亚银行
Account Name : YOUBUY ONLINE SDN BHD
Account No. : 514048612629

成功汇款後,请传真或手机拍照,发送至support@youbeli.com,同时注明订单号码以方便我们快速处理。

Paypal
除了特定产品,我们同时也接受Paypal的支付方式,这是一个全球普遍的支付方式之一,您可以选择Paypal款额或信用卡方式转帐。

送货资讯
区域重量运费 (RM)
West Malaysia首 0.50 kg8.00
West Malaysia额外 0.25 kg2.00

 

点击下图连接书展页面:

推荐给朋友
captcha image
联系客服
TOP